tirsdag den 26. august 2008

PRESSEMEDDELELSE

København, d. 25. august 2008

Garvet it-iværksætter skal fremtidssikre udvikling af Saveme.dk

Med Helge Munk som ny bestyrelsesformand og investor skal den danske online-backup virksomhed Saveme.dk konsolidere positionen på det danske marked. Samtidig hæves de udenlandske ambitioner. I både indland og udland vil Saveme.dk ramme de private kunder og erhvervslivet direkte, men strategien og målet er også at skabe stærke alliancepartnerskaber med teleselskaber og ISP’ere.

Flere og flere bruger nettet som privatcomputerens eller virksomhedens sikre harddisk, når de kritiske data skal lageres og sikres, eller når filerne skal deles. Saveme.dk er en 100 procent dansk udbyder på dette voksende marked. Men ambitionerne rækker ud over de danske grænser.

- Saveme.dk rummer et stort forretningspotentiale. Produktet er vanvittigt komplekst og begavet designet, men er samtidigt såre simpelt at benytte som bruger. Netop brugervenligheden er afgørende for, om et online-backup program bliver en kommerciel succes eller det modsatte, siger Helge Munk, som netop er indtrådt som investor og bestyrelsesformand i Saveme.dk.

Helge Munk har gennem to årtier hentet erfaring fra den danske og internationale it-branche. Bl.a. som stifter og ejer af Munk IT og Munk Hosting. Nu skal erfaringerne være med til at fremtidssikre Saveme.dk.

- I takt med at informationer af enhver art i stigende grad udelukkende eksisterer digitalt, stiger behovet også for sikker lagring og deling. Derfor har jeg valgt at investere både tid og penge i Saveme.dk, som er et koncept, der både retter sig direkte mod slutbrugerne, men som i høj grad også er en løsning og en service, som både teleselskaber og ISP’ere har et behov for at tilbyde deres kunder. Og her kommer Saveme.dk så ind i billedet, siger Helge Munk.

Garvet bestyrelse skal sikre væksten
Ud over Helge Munk består bestyrelsen i Saveme.dk af administrerende direktør i F GROUP A/S Michael Kjær samt Steen Høy og Søren Krog Knudsen.

- Det er helt afgørende for væksten i en virksomhed som Saveme.dk, at vi, ud over en stærk ledelse til at varetage den daglige drift, har en professionel bestyrelse med erfaringerne til at drive konceptet fra iværksætterniveau til drift og ikke mindst fremdrift. Med den nuværende bestyrelse kan vi nu for alvor sikre og styrke vores position på det danske marked samtidig med, at vi i endnu højere grad kan løfte blikket mod udlandet, siger administrerende direktør Christian M. Bondorff, Saveme.dk.

Til at sikre den fortsatte udvikling er professor ved DIKU, Brian Vinter, tilknyttet som udviklingsansvarlig i Saveme.dk.

Backup uden bøvl
Markedet for online-backup er inde i en rivende udvikling. Derfor er markedet, ifølge Christian M. Bondorff, også en temmelig broget størrelse.

- Det er med online-backup markedet, som det er med så mange andre innovationsmarkeder: Der er mange aktører af varierende seriøsitet og kvalitet. For kunderne gælder det om at finde frem til de virksomheder, der har online backup som kærneområde, og som har en solid og kompetent direktion, bestyrelse og investorkreds. Det har vi i Saveme.dk A/S, siger Christian M. Bondorff.
---

Om Saveme.dk
Saveme.dk.dk er en 100 procent danskejet A/S med hovedsæde i København. Saveme.dk udbyder automatisk online-backup og associerede ydelser til både virksomheder og private.

Både danske og internationale virksomheders kritiske data og familiens private fotoalbums eksisterer efterhånden kun i den digitale verden. Det sætter nye og store krav til både lagring af, og tilgængelighed til, alle former for elektroniske data. Derfor har sikkerhed og brugervenlighed førsteprioritet i Saveme.dk, der også tilbyder kunderne adgang til de lagrede data uanset tid og sted.

Læs mere på www.Saveme.dk.dk

Yderlige information, kontakt venligst
Christian M. Bondorff, adm. direktør
Mobil: +45 20 94 77 66
Mail: cmb@Saveme.dk.dk

8 kommentarer:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Anonym sagde ...

just stopping by to say hello

Anonym sagde ...

This is a topic which is near to my heart...
Thank you! Where are your contact details though?

My web page; optimizare website

Anonym sagde ...

Good way of describing, and pleasant article to take information concerning
my presentation subject, which i am going to convey in academy.



Feel free to surf to my page; scoala de Soferi In iasi

Anonym sagde ...

Greate pieces. Keep posting such kind of information on your
page. Im really impressed by your blog.
Hey there, You have done a fantastic job. I will certainly digg
it and for my part recommend to my friends. I am confident
they'll be benefited from this site.

Here is my blog; scoala de Soferi iasi Preturi

Anonym sagde ...

Jeg er nå fullstendig finansiell fordi jeg lånte fra LFDS. Jeg vil bringe dette til kunngjøringen til publikum om hvordan jeg kom i kontakt med LFDS etter at jeg mistet jobben og ble nektet lån av banken min og andre økonomiske institusjon på grunn av min kredittscore. Jeg kunne ikke betale barnas avgifter. Jeg sto bak på regninger, i ferd med å bli kastet ut av huset på grunn av min manglende evne til å betale husleien. Det var i løpet av denne perioden barna mine ble tatt fra meg av fosterhjem. Så bestemte jeg meg for å søke etter midler på nettet der jeg mistet $ 3707 som jeg lånte fra venner som jeg ble dratt av av to online låneselskaper. Inntil jeg leste om: Le_Meridian Funding Service (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) et sted på internett, var fortsatt ikke overbevist på grunn av det jeg har vært igjennom før en slektning av meg som er presteskap også fortalte meg om den pågående låneplanen til LFDS til en veldig lav rente på 1,9%% og nydelige avdragsbetingelser uten straff for mislighold av betaling. Jeg har ikke noe valg enn å også kontakte dem som jeg gjorde gjennom tekst + 1-989-394-3740 og Herr Benjamin svarte tilbake til meg. Den dagen var den beste dagen i livet mitt som aldri kan glemmes når jeg motta et kredittvarsel på $ 400 000,00. Usd-lånebeløp jeg søkte om. Jeg benyttet meg av lånet effektivt til å betale opp gjelden og starte opp en bedrift, og i dag er jeg og barna mine så glade og oppfylle. Du kan også kontakte dem via e-post: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) WhatsApptext hjelpelinje: + 1-989-394-3740 Hvorfor gjør jeg dette? Jeg gjør dette for å redde så mange som trenger et lån for ikke å bli offer for svindel på internett. Takk og Gud velsigne dere alle, jeg er Oleksander Artem fra Horizon Park BC, Ukrain.